17 Kasım 2012 Cumartesi

Korku ve Yakaris




.....................

Yine uyandım
Sabah
Yine büyük

İsmimle ancak
Aynı sarnıçta düş ve gerçek
Alıp veren sakınan etim
Soluduğum bakış
Can levham duvarlarım senin

Bana giysi verdin
Öyle biliyorum giyinmeyi
Beni doyurdun
Böyle biliyorum doymayı
Ve sayıyorum kimse yok
Öyle böyle bir doğa
Yalnız beni götürüyor kıyamete
Görüyorum ki farkediyor
Gülümserken korkuyorum

Elime açılıyor yüzün
Duyuyorum buzlar gibi

Sensin bana
Sanki kendimden bana
İçimden tüten

Sensin doğduğum sabahları
Işıklarına uzandığım başları
Dünyaya bırakan

Sensin güden
Kanımın düşüncesini

Sen ince şavk toplam zaman saf hayat
Tek diri

Sensin yüzen geceye
Tek diri

Sensin yüzen geceye
Yeryüzü

Sen ayrılmadın hiç
Evimizden

Uyudum yine
Gece
Yine geniş



[Cahit Zarifoğlu]



.The Last Rose Of Summer

9 yorum:

Tülay GÜRDAL dedi ki...

Duyarlılığınıza teşekkür ediyorum... Uyarınız çok doğru ve yerinde bir noktaya isabet ediyor. Tarihini net hatırlamamakla birlikte konserin iptal edildiğini, çok iyi biliyorum. Saygılarımla, Tülay GÜRDAL

Adsız dedi ki...

.Tülay Gürdal/ Ben de teşekkür ederim.Saygılar.

Adsız dedi ki...

''Sen ayrılmadın hiç
Evimizden''

Çok ŞÜKÜR...


G R İ ❥ dedi ki...

Duyuyorum buzlar gibi.

İyi pazarlar

Adsız dedi ki...

.Lo-La/ İyi pazarlar...

Adsız dedi ki...

Paylaştığın için teşekkürler.Ne güzel şiirler..

Adsız dedi ki...

.KAMİKAZE/ Beğendiğine sevindim. :)

vişnap dedi ki...

Ne zamandır şiirler okumayı ihmal etmişim çok iyi geldi şiiri okumak sağolasın paylaşımın için .Teşekkürler .

Adsız dedi ki...

.vişnap/ Rica ederim , iyi okumalar.

Yorum Gönder

Yorumlarınız Türkçe yazım kurallarına uygun olduğu için;hakaret içermediği için teşekkürler

Add to Technorati Favorites