6 Haziran 2009 Cumartesi

Gül/Elif


Baykuşlar pusudaydı
Toprak uykuda.
Tohum çatırdayarak ayrılıyordu
Usaresi akıyordu ırmağa
Gül bitiyordu ırmağın özünden
Sessizce dağılıyordu yaprakları
Gülsuyu fışkırıyordu içinden

Güle elif dedim
Ansızın çalkalandı dünya
Kırıldı bakışlarım
Gözlerin ay gibi düştü suya
Suyun rengi maviydi,gül kırmızı
Su,masmavi bir deniz gibiydi
Ay sanki bir denizkızı
Gül gibi düşüverdi suya
İçinde kocaman bir sızı

Gül gibi düştüm toprağa
Toprak uykudaydı
Gözlerim uykudaydı
Bir rüya görüyordum
Bir gül düşüyordu aklıma
İçinden güller büyüyordu
Sessizce eğiliyordu ırmağa
Kıyısındaydı
Yankısı vuruyordu suya..

Gül dağın yamacındaydı
Ay gibi parlıyordu
Elif büyütüyordu parmaklarında
Gözlerine düşüyordu.
Dokunuyordum sonra
Ellerim yanıyordu
Gül ateşin ortasındaydı
Ben kıvılcım yemiş bir orman
Gözyaşlarım bile yanıyordu...

1 yorum:

... dedi ki...

elife vurgun olan her gülü elifin gülücüğü olara görür..

Yorum Gönder

Yorumlarınız Türkçe yazım kurallarına uygun olduğu için;hakaret içermediği için teşekkürler

Add to Technorati Favorites