17 Haziran 2011 Cuma

Nosce te İpsum :A'dan Z'ye BEN(1)

Ben kimim ?

Bu soruyu uzunca bir süredir kendime soruyorum.Sırf bu sorunun cevabını bulmak için zümrüdü ankanın sırtında ateş denizlerini kan ter içinde geçtim,yedi başlı yılanlarla tek gözüm kapalı savaştım.Yetmedi tek gözlü devlerle yarenlik ettim.Hüküm Dağı'nın ateşlerinde dövülmüş kılıcımla Kaf Dağı'nın bekçiliğini yapan yedi başlı ejderi öldürüp Kaf Dağı'nın bilgeliğine gönül düşürdüm.Kaf Dağı'nın zirvesine varınca anladım ki ''Kaşık Aslında Yok '' muş.Bükebildiğimiz sadece kendimizmişiz...

Peki ama ben kimdim kendimce ?İşte bu yazımda her şey ayan beyan ortaya çıkacak;tüm sırlar ortaya dökülecek.Sır,şifre yok ..Tekmili birden tek bir yazıda(umarım).Bu yazıyı sakın kaçırmayın(Not: '' Sakın kaçırmayın '' cümlesini ne zaman duysam içimden ''Kaçın sakırmayın '' demek geçiyor ama siz bunu duymamış olun.Kayıtlardan silin.).Bu yazıyı ne Washington Post'lar,ne New York Times'lar istedi de ben vermedim çünkü ben deniz şahsen açık kaynak kodlu bir insan olduğum için böyle önemli bir bilgi kaynağının parayla satılmasına izin veremezdim.Hepsi sizin için !!!Buyrun okuyun...



[A]
Akıl 

Her zaman en mükemmel özelliğim olagelmiştir.Akıl deyince ben,ben deyince akıl akla gelir.Hani ''Akıl Küpü'' dedikleri deyim varya ! İşte o deyimi zamanında beni görenler uydurmuşlardı.Sonra da patladı gitti.Henüz gerçek potansiyelimi tam randımanla kullanamıyor olsam da rivayetlerde GÖK-TÜRK'ün çoğu zaman tam 40 Einstein gücünde olduğu söylenmektedir.İnanmıyorsanız 40 tane Einstein'ı alt alta yazıp toplayın,sonuç GÖK-TÜRK çıkacaktır.Üşenmeyin toplayın.


[B]
Bağımsızlık

Bu aslında genel bir özelliğimdir.Zira her Türk milleti evladının karakterinin bir parçası olan bu özellik genetik olarak bana da geçti.Bunu zaten siz de eminim içinizde hissediyorsunuzdur.Bu hislerin kelimelere döküldüğü cümleyi da zaten biliyorsunuzdur. '' Özgürlük ve bağımsızlık benim karakterimdir.''(M.Kemal Atatürk) ;)

[C]
Cömertlik 

Para her zaman elimin kiri olagelmiş ve olup bitmiştir.Cebimdeki 10 lirayla asla çay ısmarlamam mesela .Ne gereği var .Toplarım arkadaşları eve getirip bir demlik çayla işi hallederim :)Ama bir seferde çok fena yemek ısmarlayabilir ; bir arkadaşıma çebimdeki 10 liranın 15 lirasını gözümü kırpmadan hibe edebilirim.Yaparım ve dönüp arkama bakmam.

[Ç]
Çok Bilmişlik

Bilgeliğin tüm sırlarını özümsediğim günden bu yana hep bilmişimdir,çok bilmişimdir.Öyleki bildiklerimi uç uca ekleseniz burdan köye yol ; İstanbul Boğazı'na 15. köprü olur.Genetik bir miras olarak aktarıldığı halde sadece ve sadece bende ortaya çıkan bu bilmişlik hali o derecedir ki yine sadece bana özel geliştirilen üst düzey testler sonucu anlaşılmıştır ki tüm bildiklerim 40 milyon terabyte lık bir bilgisayarın içine alabileceği bilgiye denk gelmektedir.O kadar yani.Bilmediğiniz bir şey varsa sorabilirsiniz.




[D]
 Derinlik

Ruhumun derinliklerinde benden öte benden ziyade uzayıp kıvrılan derinlikler mevcuttur.Girişi her zaman vardır ancak çıkış garantisi yoktur zira alınabilecek o kadar şey varken kimse çıkmak istememektedir.Bilmiyorum belki girenlerin çıkmak istememelerinin bir nedeni de kainatın en korunaklı yeri olmasıdır.Bilinemezlik...


[E]
Ezberbozan

Şu sonsuz kainatta varolagelmiş her türlü ezberi rahatlıkla bozabilecek bir denklemim ben. ''Nasıl olur ?'' demeyin.Mesela bir insanı alın.Ona ezberlemesi gereken 3 kelimelik bir cümle verin.Kanıksayıncaya kadar ezberlesin.Sonra aynı cümlenin içine GÖK-TÜRK yazıp ezberletmeye çalışın.İmkansız.Artık ezberi bozulmuştur.Olmaz.Örneğin ikinci bir deney yapın.Farklı bir şahsa aynı cümleyi ezberlemesi için verin.O cümleyi ezberlerken arkasından yaklaşıp GÖK-TÜRK diye bağırın.Bakın bakalım o kişi bir daha ezber tutar mı ? Yani.Bir şey biliyoruz da söylüyoruz değil mi ? (Bakınız Madde [Ç] maddesi)



İlk bölüm burada bitti arkadaşlar.Malumunuz hepsini bir yazıya sığdıramam.Nereden baksanız tüm mikemmel özelliklerim 500 fasiküllük ansiklopediye denk geldği için ; hepsini bir seferde yazmaktansa parça parça ve özetin özetinin özetinin özeti şeklinde yazıyorum.

Ve bu yazının sözü olarak aşağıdaki alıntıyı veriyorum.Unutmayın aşağıdaki alıntı mütemadiyen istihza içerir :

''Sen seni bil sen seni
 Sen sıkı tut çeneni.
 Eline diline hakim ol,
 Yoksa öcüler yer seni .'' 


Yazının devamı gelecek 


2 yorum:

Pabuc dedi ki...

1- BU YAZIYI GÖRMEMİŞİZ AYIP OLMUŞ :) nEYSE ŞİMDİ OKUDUK BİLGİLENDİK... :)

Adsız dedi ki...

Pabuç>>>Önemli değil efenim.Okudunuz ya yeterli :)))

Yorum Gönder

Yorumlarınız Türkçe yazım kurallarına uygun olduğu için;hakaret içermediği için teşekkürler

Add to Technorati Favorites