13 Haziran 2011 Pazartesi

Nostaljik Reticulum


Nerden aklıma geldi bilmem ama geldi işte.Eskileri düşündüm birden.Neler yapardım çocukken , neler izlerdim ?
Aahhh o geçmiş günler.Yaşlandık be azizim ... Ne misketler oynardık , yakantoplar ,akşam ebeleri;annelerin akşam eve çağırmaları,terlikle atış talimleri vs.vs...Neyse fazla uzatmak ta istemiyorum.İzleyin bakalım ...
 



V-Visitors       : Ziyaretçiler ..Bu dizinin hayranıydım.Mereti illaki geceleri yayına koyardı TRT .Korkardım,yorganın altından seyrederdim yine de seyrederdim.Dizi bitince nasıl uyuduğumu Allah bilir :)

Kara Şimşek : İşte hayran olduğum diğer bir dizi.Üfff abi adamlar ne araba yapmışlar yavv diye geçirirdim içimden.Tam otomatik mübarek.Şuraya bak hız göstergeleri dijital ,bi de konuşuyor ,bir de bizim Renault 12 'ye bak...:)

He-Man :  He Man 'de ayrı bir fenomen.Evdeki oklavayı sırtımdan içeri sokup sonra çıkarıp havaya kaldırıp , ''Gölgelerin gücü adınaaaa '' diye bağırmışlığımız vardır elbet.

Voltron : Üç beş arkadaş bir araya gelip oluşturduğumuz robot.

Ve son olarak

80'lerde çocuk olmak vardı....


Peki sizin geçmişten bugüne kalanlarınız neler ? 

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız Türkçe yazım kurallarına uygun olduğu için;hakaret içermediği için teşekkürler

Add to Technorati Favorites