8 Eylül 2011 Perşembe

Belki Gerçek Belki Rüya

Bundan 5 dakika önce dumanı üstünde,tavşan kanı,sıcak bir bardak çay içtim.Şu anda blogger'ın bembeyaz yeni kaydına bakıyorum,görüyorum.Arka fonda Ezgi'nin Günlüğü-Kadıköy 'ün çaldığını duyuyorum.Peki bunların hepsi gerçek mi ? Peki bunların hepsi duyduğumuz,gördüğümüz ve tattığımız kadarıyla mı gerçek ? Peki tüm bunlar aslında '' YOK ''sa.

Şu anda o tavşan kanı çayı içmiyorum,şarkı da bitti.Gözlerimi kapatıyorum ve ekran da ortadan kayboldu.Şimdi ben bütün bunlara YOK diyebilir miyim ?

Belki bütün bunlar ASLINDA YOK;belki ben şu anda dünyanın öbür ucundaki bir adamın/çocuğun/kadının 10 sanyeliğine kurduğu bir hayalin yan rollerinden birisini oynuyorum(ki bu da benim irademin olmadığını gösteriyor) ya da belki yine kendi kurduğum bir hayalin başrolünde oynuyorum ve belki az sonra birisi dürtecek ve gerçekliğe döneceğim.


Ya da başka bir açıdan bakalım:

Kaç yaşındasınız ? 15,25,30,40 veya 50.Erkekler için 30 kadınlar için 25 olduğunuzu varsayalım(en fazla).30 senedir yaşıyoruz.Başımıza iyi kötü şeyler geldi.Düşünün 30 senedir yaşıyorsunuz fakat belki aslında yaşadığınız şu 30 senelik hayat  asıl gerçeklikte gördüğünüz bir rüyanın 4. saniyesi olabilir.

Belki 40 yaşına geldiğinizde size bir araba çarpacak(Allah korusun) ve tam o anda asıl gerçek hayatınızda ve rüyanızın 5. saniyesinde kan ter içinde yatağınızdan fırlayacak ve bir kabus gördüğünüzü düşünerek kalkacaksınız.''Çok şükür bir rüyaymış '' diyeceksiniz.

Ya da 1 ay sonra, aşık olduğunuz kız/erkek size sizi sevdiğini söyleyecek ve o anda tebessümle yine rüyanızdan uyanacaksınız ve ''Bugün güzel bir gün olacak herhalde '' diye geçireceksiniz içinizden.

 Peki hangisi doğru olabilir ki ?

Şu anda yaşadığımız mı gerçek yoksa az sonra uyanacağımız olan hayat mı gerçek olan ?

Ben neye inandığım söyleyeyim mi ?




''Biz aslında başka dünyaların insanıyız.Biz şu anki dünyamıza başka dünyalardan uyanarak geldik ve rüya içinde rüyadayız.Kal u bela'dan sonra bir uykuya daldık.Gözümüzü ana rahmi denen dünyada açtık.Sonra bilmediğimiz bir etkiyle gözümüzü dünya denen dünyaya açtık(ki bir rüyadan uyandık ta denebilir).Fakat şu anda dahi bi rüyadayız.Ve vaktini bilmediğimiz bir zamanda bu rüyadan da uyanacağız.Gözümüzü başka bir dünyada açtıktan sonra GERÇEK dünyaya kavuşacağız...''


.Pür Melal

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız Türkçe yazım kurallarına uygun olduğu için;hakaret içermediği için teşekkürler

Add to Technorati Favorites