22 Kasım 2011 Salı

'' BİZ ''


BU BİR MİM'DİR.

NOT : Bu mim Bu da Geçer arkadaşımızın beni mim'lemesi üzerine yazılacaktır.Mim konusu ''İsim vermek zorunluluğu olmadan şahit olduğunuz ya da sizin yaptığınız iyiliklere örnekler verebilir misiniz ? '' 

UYARI ! Bu mim aşırı dozda iyilik içermektedir.


Mimlendiğimi görünce düşünmeye başladım.Herhangi bir iyiliğe şahit oldum mu ya da ben bir yerlerde bir zamanlar bir iyilik yaptım mı denize attım mı ?

Belki bir yerlerde yaptığım iyilikler vardı ama olsaydı da buraya yazar mıydım ? Yazmazdım büyük ihtimalle.Sonra şahit olduklarımı yazayım dedim.Tekrar düşündüm.Pek bir şey hatırlayabildiğim de söylenemez.Belki de bu yüzden yazmaktan vazgeçme arefesindeydim.Ta ki bugüne kadar.

Peki bugünün diğerlerinden farkı neydi ? Aslına bakarsanız hiç bir farkı yoktu.Hal-i hazırından bildiğimiz salılardan işte.Ama bugünü benim için farklı kılan şahit olduğum bir UMUTtu.Üste bir yorum yapmadan;arttırmadan ve eksiltmeden ve doğrudan olayı anlatıyorum.Bir UMUT isteyenlere duyurulur.



''Sabah 08:00 'da uyandım.Sabah uyandıktan sonra yapılan her eylemi gerçekleştirdikten sonra kıyafetlerimi giydim.Çekmeceden internet faturasını,bond çantamdan yapılandırılmış katkı kredisi borç makbuzunu alarak evden ayrıldım.Önce internet faturasını ardından da katkı kredisi taksidini yatırmam gerekiyordu.

Biraz belediye otobüsü biraz tabanvay derken PTT'ye kavuştum ve sıraya girdim.Asıl olay da buradan sonra başladı.

Sıranın bana gelmesine iki kişi vardı ve en önde de sırası gelen 65-70 yaşlarında bir teyze vardı.Sanırım bir kargo gönderecekti.Elinde ufak bir kutu vardı ve bunu gönderecekti.Anladığım kadarıyla kutunun içinde de bir iki paket kuru gıda;ufak tefek levazım(artık o ufak kutuya ne kadar sığdırabildiyse),iki pet şişe içine yaptığı turşu vardı.Kutuyu memura uzattı.Memur kutuyu açtı.Ne var ne yok kabilinden.Sonra :

Memur :Teyze turşu alamıyoruz.Yolda delinir,patlar falan.Diğer gönderilere zarar verir.Sen en iyisi al bunu.
Teyze : Tamam oğlum.Ha unutmadan şu kahveyi de koyuver içine.(Kahve şu marketlerde satılan paket Türk kahvesinden)İçerler belki.
Memur : Tamam teyze.

Ve olay bu kadar.Peki konuyla ne alakası var kardeşim derseniz hemen söyleyeyim :





'' O küçük kutu ve içindeki üç beş parça gıda VAN'daki depremzede kardeşlerimize gönderildi...''






Peki ben kimi mimlesem aceb ? :) Bu yazıyı okuyan bütün dostlar mimlenmiştir.Haberiniz ola !!!

3 yorum:

öykü dedi ki...

Ben de bugun bır cocugu sevındırdım

Bı kutu dolusu kek aldım pastahaneden
dılenen bı sokak cocugunun kucagına bıraktım

uzaklasırken yanından ıcım hafıfleyıverdı:)

Pabuc dedi ki...

Ben okudum ama cevaplamam mimi :)

Güzeldi yazdıkların..Ne varsa küçük hikayelerde var zaten..Gösterişli yardım/iyiliklerdense tezenin benzerini yaptığı iyilik adımları yürek sızlatan...

Teşekkürler..

Adsız dedi ki...

ÖYKÜ:Ne güzel senin adına sevindim.Kefenin bir tarafını doldurdun.Allah kabul etsin.(Bu arada mimlendin hatırlatmak isterim yani :)

Pabuç:Sağ elin verdiğini sol elin görmemesi meselesi tüm olay...

Yorum Gönder

Yorumlarınız Türkçe yazım kurallarına uygun olduğu için;hakaret içermediği için teşekkürler

Add to Technorati Favorites