27 Ocak 2014 Pazartesi

Kızılelma : Belki de Bütçe Kısıtlıdır



Bir süredir Twitter'da olsun diğer başka mecralarda olsun sık duyduğum bir dizi Kızılelma. Altında Osman Sınav imzası olması ve fragmanını da izlemem dolayısıyla bende ''güzel bir dizi galiba'' hissi uyandırmıştı. Ama yayınlandıktan sonra hiç izlememiştim. Dizi sanırım çarşamba günleri TRT1' de yayınlanıyordu.

Geçenlerde rastlantı eseri dizi denk geldi ve bir süre izledim. Ve tamamını izlemeden kanalı değiştirdim. Kararım : Olmamış. Ama neden ?



Çünkü;

Dizi atmosferi hiç te istihbarat dizisi çekiliyor havasında değil. Dizinin atmosferinden midir bilmiyorum ama dizi kendisine çekmiyor. Mekanlar basit özellikle MİT binası denilen yer. Oyunculuklar hakkında bir şey diyemem ama oyunculardan bazıları yanlış seçim.

Silahlı çatışma sahneleri var bir de. Ateş eden silahlar için bile efekt kullanılması VE bunun bariz bir şekilde belli olması ve aynı şekilde bomba patlama sahnesi ve onun da efektlenmesi ???  Makineli tüfekle otobüsün taranması, tarayan kişinin sadece silahı titretmesi ve silahın ucuna efekt yerleştirilmesi...

Koçbaşı ile kapı kırılması ama kapıya bir o kadar nazik davranılması.Yani neredeyse hiç dokunulmaması.

İstihbarat binasındaki bilgisayarların ve işletim sisteminin dedem zamanından kalma gibi görünmesi...

Bilmiyorum ama belki de dizinin bütçesi kısıtlıdır.

Söyleyeceklerim bu kadar.Aklımda duracağına burada dursun. Siz izlediniz mi bu diziyi ?



2 yorum:

cembaki dedi ki...

Fragmanını izlerken zaten bunların olacağını sezmiştim. İzleme gereği duymadım. Yabancı dizilere devam:)

Adsız dedi ki...

.cembaki : Katılıyorum.Yabancı dizilere devam ama arada Leyla ile Mecnun gibileri iyi gider.O da denk gelirse. :D

Yorum Gönder

Yorumlarınız Türkçe yazım kurallarına uygun olduğu için;hakaret içermediği için teşekkürler

Add to Technorati Favorites