24 Kasım 2009 Salı

Ögretmenim !Canım Benim !

‘’ Bana bir harf öğretenin kırk yıl kölesi olurum.’’ (Hz.Ali)

‘’Öğretmenler ! Yeni nesil sizlerin eseri olacaktır.’’ (M.Kemal Atatürk)

ogretmenler-gunu-resimleri-5

Malum bugün 24 Kasım Öğretmenler Günü.

Her yıl sadece bugün hatırlanan ; haberlerde bile sadece 1 dakikalık yer bulabilen;çoğunlukla maaşları yetmediği için ek iş yapan;önceleri saygı duyulan ama gün geçtikçe bu saygıyı kaybeden; gelecek nesilleri ellerine emanet ettiğimiz ;ülkesi için çalışan tüm öğretmenlerimize saygılar ,sevgiler…

Gün öğretmenler günü olunca bir an durup öğretmenlerimi düşündüm.Bende emeği olan,sevdiğim ve sevmediğim öğretmenlerimi.Öğretmenlerimi düşününce de aklıma okul günlerim geliyor,özlüyorum.Sözlüler,yazılılar,sıralar,masalar,tahtalar,ceketler,kravatlar vs.vs.Öğretmenlerimiz hep söylerlerdi ya bizlere ‘’Bugünlerin kıymetini bilin.İleride bugünleri özleyeceksiniz.’’ diye.Biz umursamazdık.Okuldan kurtulmak için çırpınırdık.Ama şimdi…Tam bir paradoks.Keşke şimdi o günlerde olabilseydik…

Hali hazırda öğretmenler günündeyken öğretmenlerimin ellerinden saygıyla ve sevgiyle öpüyorum.Olur da bu yazıyı okursanız unutulmadınız bunu biliniz.İlkokul öğretmenim Mesut Hocam;lisede Nurcan Hocam,Sibel Hocam,Devrim Hocam,Atilla Hocam sağ olun varolun….

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız Türkçe yazım kurallarına uygun olduğu için;hakaret içermediği için teşekkürler

Add to Technorati Favorites