30 Nisan 2011 Cumartesi

Transformers:The Dark of the Moon ile Görsel Sölen Baslıyor...


80'lerin muhteşem çizgi filmi Transformers'ın filminin çekileceğini duyduğumda ''İşte budur '' demiştim,beklemiştim ve sinemalara geldiğinde de hemen gidip izlemiştim(hemen dediğime bakmayın son haftasında seyretmiştim :D ).Sinemada izlemenin verdiği keyif,muhteşem görsel efektlerle birleşince harika bir birliktelik ortaya çıkmıştı.

Daha sonra tam da bu muhteşemliği yeni yeni hazmetmişken ve Megatron'da ortadan kaldırılmışken Transformers 2 nam-ı değer ''Revenge of the Fallen'' ile beraber Yenilenlerin İntikamı ' nı seyre koyulduk.Öncekinden daha fazla görsellik ve aksiyon ortaya koyan ikinci Tramnsformers yine bizi(beni) büyülemişti.Tabi o kadar aksiyon olunca kimi zaman sahneleri takip etmekte de zorlandığımız oluyordu.Yine de güzeldi,harikaydı,muhteşemdi.

Ve nihayet geldik Transformers:The Dark Of The Moon 'a ...Bu bölümde de sanırım dünyamız büyük tehlike altında gibi görünüyor.Bu sefer daha güçlü şekilde gelen Decepticon'lar ile Autobot'lar arasındaki mücadele nefeslerimizi kesebilir.Ancak ben de dahil pek çok kişi belki de Megatron'un sürekli ölüp ölüp dirilmesinden hoşnut olmayabilir.Ayrıca neden çok çok güzel hatunlar filme konulur ki filmin gişesinden mi endişe ederler anlamam.Şahsen böyle bir filmde onların nerde olduklarını bile farketmem...:)

İzleyin ve siz karar verin...Film beklentilerinizi karşılayacak gibi mi görünüyor ?

TRANSFORMERS:DARK OF THE MOON FRAGMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız Türkçe yazım kurallarına uygun olduğu için;hakaret içermediği için teşekkürler

Add to Technorati Favorites