25 Mayıs 2011 Çarşamba

Mektup


Sen benden ne ayrısın, ne gayrı...
Amma feryatlarım neye?

Gidişin bir türlü harap ediyor beni, gelişin bir türlü...
Fakat bu iki harabe arasındaki canı gör!...

Senin için `geliyor` dediler; aklım gitti.
Gelirsin, aklım gider; gidersin, aklım gider..
Açık söyle sen akıl düşmanı mısın?...

Toprağa düşen tohum gibi
ben de ayaklarına düşüyorum...
Bu aşk ne zaman başak verecek?

Sen; ` Sen ne olursan ol, bana ne?` diyorsun...
Ben; `Ne olursan ol bana gel!...`diyorum...
Hangimiz haklıyız?..Söyle..

 Artık bu iş böyle gitmez. Artık bu ateş
Böyle tütmez. Dumanım kesildi, serapa
kor oldum ..Anla...

Akşam oluyor, güneş batmak üzere...
Aşk uzun bir geceye benzer.Sabah ayıklar içindir.
Biz ki sarhoşuz.
Gel!...uzun gecelere bürünelim...

Osman Yüksel Serdengeçti

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız Türkçe yazım kurallarına uygun olduğu için;hakaret içermediği için teşekkürler

Add to Technorati Favorites