30 Temmuz 2011 Cumartesi

Sen Aşk'tan da Sıcaksın !







Anne sıcak 
Anne kum 


Oku anne yoruldum 

Saatimiz kaç 


İkindi indi anne 
Çöl sıcak 

Bizi akşam haberlerine yetiştirmesinler 
Söyle onlara 
Gece güzel anne 
Sen ve ben anne 
Böyle güzel 
Oku anne 
Ağrımız dinsin 
Söyle 
Bir de melekler gelsin 


Rüzgar anne 

Beni tut 
Dün dünde kaldı hadi unut 

Say ki 
İkimiz için bu dünya 
Anne ışığa tut saçlarımı 
Anne nura 
Anne bir adım daha 
Bakarsın sonrası 
Sidretül münteha 

Anne su 


Biraz su anne 
Yanmış bir çocuğum ben 

Saçları kara 
Gözleri kömür 
Bizi bir ömür unuttular anne 
Al beni koynuna 
Sen aşktan da sıcaksın 
Dünya kandırmadı beni 
Kandırırsan 
Sen kandıracaksın 


Anne sıcak 

Anne kum 
Oku anne yoruldum 


Gün düşüyor 


Yol uzuyor 
Ellerime masallar konuyor anne 

Kuşların isimlerini öğreten 
Sabretmeyi de öğretiyor 
Ben toğrağı seviyorum anne 
Gazeteler gibi aldatmıyor 
Büyük meydanlar kuleler heykeller gibi 
Üstüme düşmüyor 
Ben toğrağı seviyorum anne 
Bana beni anlatıyor 
Bir parça çamur anne 
Bir nutfe 
Sonrası elest 
Çocuğum işte 
Aklım bu kadar eriyor 


Anne ağlama beni koruyan 

Bütün yıldızları koruyor 
Ne su karışıyor baldırana 

Ne baldıran şifa oluyor 
Her şey yerli yerinde duruyor 
Saat anne 
Galiba 
Saat geliyor 
Hadi dayan 
Dayan anne 
Cennetin yolu buradan geçiyor 

Anne sıcak 


Anne kum 
Oku anne yoruldum 

Yoruldum
İbrahim Sadri 

1 yorum:

öykü dedi ki...

hüzün ve üzüntü...

Yorum Gönder

Yorumlarınız Türkçe yazım kurallarına uygun olduğu için;hakaret içermediği için teşekkürler

Add to Technorati Favorites