21 Temmuz 2011 Perşembe

Ve Bir Kuş Yuvadan Düşer...


Bugün akşamüstü çarşıdan döndükten sonra mutfağa girip kendime yiyecek bir şeyler hazıramaya niyetlendim.Bildiğin patates kızartması :) Patatesler kızarırken elimde barış çubuğumla balkona çıktım.Dumanlı dumanlı oy bizim eller derken yerde otların arasında kara bir şey gördüm.İlk bakışta siyah bir bez parçası sandım.Fakat gözüme takıldığı için daha dikkatli bakmaya başladım.


Kısa bir süre sonra : '' ıyyyk fare mi yoksa ? '' diye geçirdim içimden.Fare olması olasılığını kanıtlamak için daha da dikkatle o siyah şeye gözlerimi diktim.Sanki hareketsizdi ama daha dikkatli bakınca hafifçe hareket ettiğini gördüm.''Kesin fare ! '' derken bir anda kafasını kaldırdı.Amaniiiinnnn ! Bu yavru bir kırlangıçtı.Nerden geldi nerden gitti derken,anladım ki çatıdan düşmüştü ya da uçmaya çalışırken çimlerin arasına düşmüştü ve bir daha havalanamamıştı.Sebep ne olursa olsun orda otların arasında hareketsiz duruyordu.Arada sırada yerinden hareket ederek daha sık otların arasına kafasını sokmaya çalışıyordu.

Ne yapsam ne etsem diye düşünürken balkonda kedi tehlikesine karşın bir süre bekledim ama sonra belki annesi gelip götürebilir düşüncesiyle.İçeri girdim.Yemeğimi yedim vakit karanlık oldu.Sonra tekrar baktığım da karanlık olduğundan göremedim.Tüm ufacıklığıyla otların arasında daha güvenli bir yer bulmaya çalışarak kuytulara sokulmaya çalışan ey minik kuş,

Umarım annen seni alıp  götürmüştür.Allah'a emanetsin ufaklık !!!

2 yorum:

öykü dedi ki...

umarım annesı gelıp almıstır GÖK Türk

Adsız dedi ki...

Umarım almıştır.Tek dileğimiz o.. :(

Yorum Gönder

Yorumlarınız Türkçe yazım kurallarına uygun olduğu için;hakaret içermediği için teşekkürler

Add to Technorati Favorites