6 Temmuz 2012 Cuma

Buyrun KPSS Duamıza



Allah'ım ;

Genel uyarılmılık halimizi orta seviyede,algıda seçiciliğimizi yüksek seviyede tut ; güdülenmişliğimizi arttır...Allah'ım önbilgilerimizi olumlu transfer etmemizi sağla ve atanmamızı nasip edersen öğretmenlikte yansıtıcı düşünmemize vesile kıl.Bizi şeytanın ileriye ve geriye ket vurmalarından , olumsuz aktarmalarından ve sönmeye tabi tutmalarından men eyle...

Sönmüş olumsuz davranışlarımızın kendiliğinden geri gelmesini engelle Yarabbi !!!
Bizi İDimizle bir an bile yalnız bırakma , SÜPEREGOmuzu arttır Yarabbi !!!
1. Tip Ceza'dan sana sığınırız.Olumsuz pekiştireçlerini ihsan eyle...
Koşullu anlaşmayla cennet vaadeden sensin.Bizi cennette birincil pekiştireçlerle ödüllendir.Sen davranışçı değilsin , bizi bizden iyi bilirsin,Hümanistsin.

Bizi Davranışçı Değerlendirmeden uzak tut.Süreç Temelli Değerlendirme'yi ihsan eyle.
Öldükten sonra musallada Kimdir Bu Tekniği'nden alnımızın akıyla çıkmayı nasip eyle.
Bilişsel,duygusal ve psikomotor davranışlarımızla kendimizi gerçekleştirmemizi ve ''Evrensel Ahlak İlkesi '' ne göre hareket etmemizi sağla...

Ya Rabbim !!!

Bu sınav için elimden geleni yaptım , çok çalıştım,çabaladım ; anneme,babama,devletime ve milletime hayırlı bir evlat olmamaı nasip eyle !!

AMİN !!!!


Yarın benim gibi KPSS sınavına girecek tüm adaylara başarılar dilerim.

6 yorum:

Suya kapılanlar dedi ki...

26. maddeye gerek kalmayacak kadar başarılı olmanızı diliyorum.Allah zihin açıklığı versin...

Adsız dedi ki...

su>>> Teşekkür ederim.Amin diyorum yüksek sesle :))

Pabuc dedi ki...

Enteresan bir dua olmuş (gençleri bu şekilde dua ettirenler utansın)

Allah zihin açıklığı versin..

Bengü dedi ki...

Allah yardımcın olsun, zihin açıklığı versin. Şimdiden kocaman kocaman başarılar dilerim :)

Adsız dedi ki...

Pabuç>>> Teşekkürler.Haklısın utansınlar ama utanmadıkları da ortada maalesef...

Adsız dedi ki...

b3ngü >>> Teşekkür ederim.Ben de kocaman kocaman AMİN !! diyorum. :)))

Yorum Gönder

Yorumlarınız Türkçe yazım kurallarına uygun olduğu için;hakaret içermediği için teşekkürler

Add to Technorati Favorites