15 Mayıs 2011 Pazar

Sansürlü müsün kardeşim sen ?

Evvel zaman içinde ,kalbur saman içindeyken bir zamanlar Youtube yasağı ile ilgili bir yazı neşr-i temaşa ettiğimi hatırlıyorum.O zamanlarda bile bu engelleme çocukluk çağlarını geçmiş kazık kadar adam olmuştu.Aradan adam olacak kadar zaman geçti,döndük bi baktık yine aynı yerdeyiz.Baktık ki yine birileri internetimizin bağlantı ayarlarıyla oynuyor, bize durnadan nanik yapıyor.

Bu sefer 22 Ağustos'u bekleyeceğiz.Ortada bir internet paketi çılıgınlığı dolaşıyor.Durduk yere bir de başımıza paketler çıktı.Yok standart paket,yok aile paketi,yok efenim yurtiçi paketi.Ben olaya muhaliflerin çölde su bulmuş bedevinin suya koşması gibi yaklaşmıyorum ama bu durum tabiki insanı kaşındırmıyor değil.
Durduk yerde ne gereği var kardeşim diyesim geliyor.Tamam tabiki çocukları internetin zararlı etkilerinden korumamız gerekiyor ama bunu böyle mi yapacaksınız ? Musluğu ana vanadan kapatarak mı ?

Tamam ilgili açıklamalara bakıyorum mantıklı gibi görünüyor ama ileride gerçekten kısıtlamayacağınızın garantisini kim verecek ?Bence insanlara paket paket internet yerine eğitim verin.Ayrıca sizin ana vanadan yapacağınız işi yapacak yüzlerce program var.Ayrıca ışık hızında(?) ilerleyen internete çomak sokarsanız ne olur hali ahvalimiz hiç düşündünüz mü?Mazallah düşer de bir yerlerimizi kırıveririz.Aman diim emniyet kemerlerimiz de takılı değil.

Neyse yazdım bitti :) Buradan da ÖYKÜ'ye selam üstü pilav.Ben ısmarlıyorum...:D Resmi de koyucam ama içim rahat değil.Ufaklık kıza benziyor (zaten kız o iyi bak.Hangi internet paketini kullanıyorsun sen ?)... Delikanlı blogcuyu bozmasın sonra :) 

SON SÖZ : TÜM YASAKLAMALARA ,TÜM ENGELLEMELERE RAGMEN BURDAYIM .BLOG YAZMAYI SEVIYORUM ....

2 yorum:

öykü dedi ki...

Yazın super olmus bayıldım:)

hele son bana mesajlarında koptum:)
resımde kız olması senı etkılemesın:)
o kız sevımlılıgı ve mutlulugu ıle
hepımızı tum bloggerları sımgelıyr
hemen eklıyorum senı katılım lıstemıze

sevgılerımle

GÖK-TÜRK dedi ki...

Bilmukabele...Ben teşekkür ederim...Naciz bir blogcu da anca onu ısmarlardı zaten :D

Yorum Gönder

Yorumlarınız Türkçe yazım kurallarına uygun olduğu için;hakaret içermediği için teşekkürler

Add to Technorati Favorites